Wij zijn op zoek naar een
Administratief Medewerker Boekhouding
(4/5– M/V/X)
Je belangrijkste verantwoordelijkheden:
Je versterkt ons administratief team en verzorgt mee de voorbereiding, verwerking en opvolging van de boekhouding. In hoofdzaak ben je bezig met ondersteunende taken voor de boekhouding zoals kassacontrole, het inboeken van inkomende facturen, bank- en kasverrichtingen, voorbereiding facturatie, controle facturatie,...
Ook het uitvoeren van algemene administratieve taken verbonden aan de boekhouding behoren tot je takenpakket.
Je profiel:
Je hebt een boekhoudkundige opleiding en bezit reeds enkele jaren ervaring. Je bent een kei in MS Office. Daarnaast ben je administratief georganiseerd en heb je oog voor detail. Het beheersen van de Franse taal is een pluspunt.
Dagen en uren zijn in overleg af te spreken.
Wij bieden je een stabiele job in een groeiende, familiale werkomgeving, een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen, gratis gebruik van diverse faciliteiten en een aangename werksfeer!
Interesse? Stuur je CV en motivatie naar Marja Faes: personeel@molenheide.be, 011/34 91 11
Solliciteren?
Contactpersoon: Marja Faes,
personeelsverantwoordelijke Molenheide NV
Tel: 011 52 10 44
E-mail: personeel@molenheide.be
